קבוצות וסדנאות

הזמן כאן במחיר מוזל

ימי כיף בחאן אל על - המקום שבו אפילו השמים אינם הגבול

חאן אל על מזמין אתכם – צוות עובדים/ סגל הוראה/ צוות בצבא או במשטרה וכו’ ליום של כיף, גיבוש והנאה! בחאן תמצאו אוהלי רועים יפיפיים, מחוממים ומתאימים לשינה, סדנאות וארוחות, טיולי שטח ברגל, באופניים או ג’יפים -איך שתבחרו, סדנאות גיבוש O.D.T המשלבות צחוק עם גיבוש ולמידה, ארגון של אטרקציות, סיורים, הדרכה בטיולים ואתרים, נופי רמת הגולן ו…הרבה אוכל טוב!

יש מעט מתחמי אירוח אשר מיקומם, אפשרויות הבילוי והלינה בהם, התכנים והפעילויות המוצעות בהן מותאמים באופן טבעי ומתבקש כאתר מועדף לבילוי ימי כיף וימי גיבוש כמו חאן אל על.

איזה כיף? בחאן אל על אפשר לפתוח יום כיף בארוחת בוקר דשנה ומשביעה: התפריטים המוצעים לבחירה עשירים ומגוונים. בהזמנה מיוחדת ניתן להזמין תפריט כרצונכם, לרבות בסופי שבוע. נעים וטעים לאכול ארוחה טעימה ומושקעת באוהל הרועים הגדול והאותנטי שבמתחם.

במקום מוצעים אופני הרים לטיולי אופניים בנופים ההרריים. חוויה מומלצת למשפחות ולקבוצות שאוהבות לדווש.

אין כמו חאן אל על לקיומם של ימי כיף שמנוצלים גם להעשרה ובכך הופכים לימי גיבוש
אפשר להזמין לשם סדנאות בנושאי-עניין שונים ומגוונים ואפשר להסתייע גם בסדנת O.D.T לגיבוש הקבוצה ולליכודה.

בחאן על אל נהנים, אוכלים, צוחקים (מי שמתקשים אפילו ל חייך יוכלו ללמוד לצחוק מ לוא הפה בסדנת צחוק ייחודית), בטיולי שטח עם מדריכים מקצועיים, להיקשם מנופי הגולן העוצרים נשימה.

למי שמעדיפים לקיים אירועים חגיגיים בחיק הטבע על פני אולמות דחוסים – חאן אל על הוא חלופה מצוינת לעריכת חתונה, בר מצווה, ברית, בריתה, ימי נישואין, הוצאת ספר, קבלת תואר, מסיבות גיוס או שחרור, מסיבות רווקים/ רווקות וכל אירוע – עם “סיבה למסיבה” או בלעדיה.

בחאן אל על משלבים את כל מה שטבעי ויפה בטבע – ומוענק חינם אין כסף – עם כל מה שנעים ומהנה שמסופק על ידי צוות נפלא במחירים נוחים בהחלט.

אפשרויות הלינה במתחם אל על מגוונות: החל מדירות אירוח, המיועדות ל עד שישה אנשים וכוללות מיטות\ מצעים ומגבות, אוהלי רועים, אוהלי בונגלו, וכלה במתחם קמפינג, שבו יש מדשאות רחבות ידיים, פינות מוצלות, שולחנות וכיסאות, פינות להכנת מנגל ולהבערת מ דורות, שירותים ומקלחות משודרים, נקודות לחשמל ומים, כיריים, מקרר וכל מה שנדרש להכנת ארוחות שטח.
ימי כיף בחאן אל על – חוויה שהיא מעל ומעבר לכל ציפייה!

יום הפנינג בחאן אל על

חאן אל על מציע יום הפנינג לקבוצות

פעילות בתחנות הבאות בחלוקה לקבוצות או בפעילות חופשית.

בתוכנית:

אפשרויות נוספות לבחירתכם

מקוים שתצטרפו אלינו ליום חוויתי וגדוש בפעילויות

נשמח לארח אתכם אצלנו

מה שיפה במתחמים המאפשרים כר פורה למגוון פעילויות הוא היותם מקום מצוין לשילוב בין ימי כיף לבין ימי גיבוש ולמעשה הפיכתם של אלה לאלה ו… ההיפך. כל יום של כיף הוא גם יום של גיבוש וכל יום גיבוש, ודאי כאשר הוא מאפשר שיתופי פעולה, הוא יום של חוויה וכיף.
חאן אל על הוא מתחם המציע פלטפורמה ייחודית ואיכותית, נדירה, לקיומם של ימי גיבוש עשירים ועתירי תכנים. קבוצות וצוותים, הן של תלמידים והן של עובדים, אנשי צבא ומשטרה, עשויים ליהנות שם משהייה בתנאים נוחים (לינה באוהלי רועים, שניתן להלין בהם עד 80 איש!), להתוודע אל הנופים במגוון מסלולי הליכה ברגל, רכיבה על אופניים, טיולי ג’יפים ועוד.

ניתן להביא סדנאות מבחוץ אבל אפשר גם לנצל את סדנאות הגיבוש ( O.D.T) הנערכות במתחם קמפינג חאן אל על – והכול באווירה משעשעת של צחוק.
סדנת טבע והרפיה מאפשרת להירגע ולחוות חוויה מדידטיבית של רוגע ושחרור, על סף ריחוף.

פעילויות שונות של ספורט אתגרי, המחייבות שיתוף פעולה, התחשבות בזולת, יוזמה, מקוריות, יצירתיות, התגברות על קשיים, עמידה באתגרים ועוד מעודדות מיצוי הפוטנציאל החברתי הגלום בכל אחד ואחת מאתנו.
ימי גיבוש משפחתיים מהנים ובמיוחד הם הימים שבהן משפחות מתנסות בסדנת העצמה ייחודית של הורים וילדים, המחזקת ומהדקת את הקשר בינהם. מי שחוו אותה מדווחים על חוויה מפעימה. ילדים יוכלו ליהנות שם מעבודה יצירתית

חאן אל על הוא מתנה שטבע ובני אדם חברו ביצירתה וב… הענקתה למי שיודעים ליהנות מקבלת מתנות ולהעריך את שוויין.

ימי גיבוש הם גם מניית יסוד במקום ובזמן שגיבוש הוא מטרת היציאה של משפחות וקבוצות אל חיק הטבע והם גם הערך המוסף של ימי כיף. במיטבם – ימי גיבוש הם ימי כיף שחווים וזוכרים אותם כחוויה מכוננת ומעצבת.

נשמע טוב? צרו איתנו קשר!

השאירו‭ ‬פרטים‭ ‬ונחזור‭ ‬אליכם

תפריט נגישות

חברים נהנים יותר!

הרשמו למועדון הלקוחות שלנו
 אשרו קבלת דיוור וקבלו:

5% הנחה

על כל הזמנה בחאן אל על וגם בחאן הגליל!